zaterdag 7 september 2013

Werkplaats kraan

Gisteren, vrijdag is de werkplaatskraan toegekomen, in bouwpakket en zonder plannetje dus het was wel even zoeken om die in elkaar te krijgen maar het is goed gelukt. Veel tijd had ik niet vandaag want vanavond  is er een trouwfeest van een neef van mij dus dat wordt feesten !

Aangezien ik dus enkel wat licht werk kon doen vandaag na het kraantje in elkaar te steken heb ik de benzine tank verwijderd. Toen ik hem vorige week in de garage binnenreed stond de benzinemeter al diep in de reserve ter hoogte van de letter E dus was ik in de veronderstelling dat er nagenoeg niks meer in zou zitten. Echter na het verwijderen van de tank is er nog een dikke 20 liter uitgekomen die ik netjes in de jerrycan van de grasmaaier heb gegoten. ondertussen is ook de uitlaat verwijderd en heb ik mooi gat voor de oplaad connector.  Verder heb ik een poging gedaan met een pot van 33 om de kasteelmoer of kanteelmoer van de as te krijgen maar zonder resultaat. Ik ga een extra man nodig hebben alsook een langere buis om die eraf te krijgen enerzijds (de hub draait altijd door, zelfs met de rem ingedrukt) en anderzijds iemand met wat bredere schouders.
Onderstaand enkele foto's van vandaag.

Kraantje, ingeklapt

































Overbodige onderdelen voor een elektrische wagen























Hier komt de "oplaad connector"























De lastige kasteemoer die ik voorlopig niet heb afgekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je Bericht